Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

czwartek, 24 marca 2016

Poradnik: Wielkanocne ozdoby #4!

Siemanko! Dość nietypowy sposób na robienie ozdób, ale mi się podoba! Więc dziś pokarzę wam jak wykorzystać wspaniałą rzecz do zabicia nudy, czyli TYPU HAMA! Z łatwością kupicie ten produkt na allegro. CZAS START!

Potrzebujemy:
1. koraliki TYPU HAMA
2. papier do pieczenia
3. biała, niebieska, czerwona i różowa farba
4. żelazko (i osoba dorosła xD)

ZACZYNAJMY!
Układamy z koralików wzór na tarczy dołączonej do zestawu.




Teraz prasujemy pod warstwą papieru do pieczenia. TU POPROŚCIE OSOBĘ DOROSŁĄ!!



Tak wygląda już wyprasowany zajączek!
Teraz maluję wybrane (tylko wybrane) elementy farbą (ja malowałam bo nie miałam białej farby xD)


TAK WYGLĄDA MÓJ ZAJĄCZEK! wesołych świąt! (i nie zapomnijcie, że święta bez pisanek nie są takie same!)

1 komentarz:

  1. Mam takie koraliki w domu, zrobiłam :D (nie musiałam prosić osoby dorosłej bo ja nawet ubrania sobie sama prasuje )
    ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń