Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

wtorek, 22 marca 2016

Poradnik: Wielkanocne ozdoby #2

Cześć! W dzisiejszym poradniku pokarzę kartkę świąteczną do samodzielnego wykonania! Wiem, to nie jest ozdoba, ale się przyda :-) DO DZIEŁA!

Kartka Wielkanocna!
Potrzebujemy:
- 2 kartki śliskie (w ramkach na zdjęcia czasem są takie kartki z wzorkami. Można też wykorzystać ulotki, które mają jedną stronę białą-pustą)
- (jeśli robicie taką jak ja) biała farbka lub korektor
- kredki, flamastry
- ciękopisy
- dowolne artykuły plastyczne!

1. Kartki przyklejamy (dla tych co mają z ramek) wzorkami do zewnątrz. (dla tych co mają ulotki) Przyklejamy białą stroną do zewnątrz.

2.Ja już przykleiłam! Teraz lekko szkicuję co ma znaleźć się na kartce.
3. Piszę coś w stylu "wesołych świąt", "Wielkanoc". WSKAZÓWKA! Aby kolor napisu był wyrazisty napisz dwa razy!
4. Teraz już tylko dekorowanie! -Owieczka jest=(biały) farba i trochę złotego brokatu (reszta flamastry i cienkopisy) na fladze również jest brokat, tym razem krzyż z brokatu :-)
Na drugiej stronie napiszcie życzenia! MIŁEJ ZABAWY!!



3 komentarze:

  1. Twoje pomysły są super! Ja zrobiłam króliczka pisanki owieczkę i napis "wesołej Wielkanocy" naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. A no tak -to ja kitty333 :-)

    OdpowiedzUsuń