Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

sobota, 9 kwietnia 2016

Francja!

Cześć! dzisiaj coś innego. Wspomnienia z wakacji we Francji. Wiem, że do wakacji jeszcze daleko, ale jakoś tak..
1 DZIEŃ
No ok to mój pierwszy dzień we Francji spędziłam normalnie. Jechałam tam autem i dojechałam dość późno więc rozejrzeliśmy się po okolicy. Na drugi dzień poszliśmy na Plac Pigal. Tam było dużo inspiracji modowych. Długie suknie, spódnice, bereciki... Co druga osoba tam miała bagietkę-w końcu to jedna z potraw (o ile tak to można nazwać) najsłynniejszych w tym kraju.  
2 DZIEŃ
Drugi dzień spędziłam już trochę inaczej. Z samego rana razem z nawigatorem próbowaliśmy dojechać do parku rozrywki DISNEYLAND. Rzecz jasna! Nawigator się troszkę pomylił. :/ Widzieliśmy piękny zamek ukazywany na początku każdej bajki Disneya, ale gdzie jest wjazd?! Na marne ustawialiśmy na nowo nawigację. Jednak poradziliśmy sobie bez niej. Jechaliśmy za innym autem. I tak tam dojechaliśmy. Najwidoczniej nawigacja nie wiedziała, że jest nowy wjazd xD. Czekaliśmy w wielkiej kolejce na: Bilet, Wjazd na parking i Wejście do parku. W końcu się udało! Weszliśmy do środka. Były tam różne atrakcje. Jednak nie polecam wchodzić do mini kina ponieważ kino trwa ok. 20 min oraz czekamy w wielkich kolejkach i okazuje się, że i tak nic nie czaję, bo jest po francusku! No nic.. Park ma 2 części! I polecam wziąść sobie parasol bo pogoda była baardzo zmienna! deszcz, słońce, deszcz, słońce, deszcz, słońce i tak w kółko! No ok! Gdybym chciała opowiadać o wszystkich atrakcjach tam to bym nie skończyła nigdy! W drugiej części parku są atrakcje, lecz niektóre z nich mają ograniczenia wzrostu. Dlatego na jedną z nich nie mogłam iść.. Było tam pięknie! Na początku przy wejściu sto myszka mini, miki, kopciuszek i jakaś jeszcze postać. Można zrobić sobie zdjęci i wziąść autograf. Ja nie zrobiłam zdjęcia bo były ekstra wielkie kolejki! ale wzięłam autograf (bo do jednego i drugiego były inne kolejki :( ) Nie pamiętam dokładnie godziny ale jechała ,, PLACEM GŁÓWNYM ,, parada. Pewnie znajdziecie zdjęcia i filmiki na yt i galerii google. Na koniec wszystkie atrakcje zamykano, lecz o godzinie 22:00 warto doczekać! Na zamku DISNEYLANDU wyświetlane są postacie z bajek, a dookoła są fajerwerki i buchający ogień i woda! Do tego muzyka!
3 DZIEŃ
W trzeci dzień pojechałam do Paryża. Miasta mody! To tam zwiedziłam Wieżę Eifla. Później do muzeum, Spacer koło Sekwany i na moście miłości. Fakt-faktem, ale.. Wieża Eifla wydawała mi się większa.. Coś mnie jednak rozczarowało. Szyliśmy do Paryża pieszo znanymi i mniej miastami. Coś mnie jednak rozczarowało. Te mniej znane miejsca były troszkę zaniedbane, a znane trochę przesadzone.. :/ No nie ważne. Można było wspiąć się na szczyt wieży Eifla, ale duuużżżee kolejki. i kolejna inspiracja!
4 DZIEŃ
Byliśmy w parku blisko tymczasowego zamieszkania. Był tam mały plac zabaw, piękna roślinność, łabędzie i inne ptactwo wodne, jezioro/rzeka czy coś takiego xD, most i.. i sklepy! To kolejna inspiracja. Fajnie były poobcinane tam drzewa. W różnych kształtach.
5 DZIEŃ
Kolejny dzień cały czas padało! Ale co tam poszliśmy do katedry Notre Dame. Pięknie wyglądała! Troszkę pospacerowaliśmy i poszliśmy tam gdzie zaprowadził nas przewodnik!
6 DZIEŃ :(
PAPA... pojechaliśmy do domu.....

 Teraz już wiecie skąd pomysł na ten projekt :**                         
  

2 komentarze:

  1. Ooo...tak Ci zazdroszczę tej podróży... też bym chciała tam pojechać...no i faaajne inspiracje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zadam pytanie: Co byś chciała robić w przyszłości??? Kiedy masz urodziny??? Zajrzysz na mojego bloga??? Laurkappart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń