Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

środa, 23 marca 2016

Poradnik: Wielkanocne ozdoby #3!

Hej! Dziś pokarzę wam coś na firankę, do kwiatków lub do własnego wykorzystania! Mianowicie zrobię... MOTYLKI! Zaczynajmy!
Potrzebujemy:
1. Klej
2. Kolorowy papier (najlepiej sztywny)
3. Filc
4. Brokat, klej brokatowy itp.
5. Niteczka/wykałaczka
6. (jeśli na nitkę) Dziurkacz
7. Nożyczki
8. Ołówek lub czarny marker



Szykujemy potrzebne materiały.

Wycinamy 2 motylki. Jeden mały drugi większy------> Jak na ilustracji!


Teraz sklejamy (aby miał efekt lotu tylko na środku kleimy)


Wycinamy z filcu tułów i czółka!
 Wszystko razem kleimy!
 Ozdabiamy i dziurkaczem robimy dwie dziurki jedno po prawej stronie a drugie po lewej! Przewlekamy przez dziurki nitkę i przyklejamy końcówkę niteczki do tyłu motylka, lub z tyłu przyklejamy wykałaczkę!
GOTOWE! Ten motylek jest powieszony na firance (czyli z użyciem niteczki) 
Ten motylek jest z wykałaczki! 
A nad tym jeszcze myślę!

Mam nadzieję że wam się podobało!


1 komentarz:

  1. Oczywiście że się podobało ! Zrobiłam z 2 motylki :) ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń