Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

niedziela, 14 sierpnia 2016

Wracam!

Hejka! Nie zapomniałam o was choć dawno mnie tu nie było... Ale byłam gdzieś indziej. Mam 3 blogi. To brzmi trochę dziwnie ale tak.. Może zacznijmy!

Mój pierwszy blog to ten co czytasz. Będzie on raczej o DIY, o mnie itd. Czasem posty z moich blogów mogą być takie same.

Mój drugi blog. Bardziej o moich zainteresowaniach i wszystkim innym. (kliknij w "to tutaj" a znajdziesz się na tym blogu)  To tutaj

Mój trzeci blog. Blog o mnie i o wszystkim (bez DIY, bo DIY na tym blogu ;-).) Może ci się wydawać, że mój trzeci blog nie jest mój. Wręcz przeciwnie! Jest tylko na nowej poczcie ;-). (konto na ll OleniArt to także moje konto, ale i tak nie wchodzę. Moje "aktywne konto" to lilka24)
(kliknij w "to tutaj" a znajdziesz się na tym blogu) To tutaj

!Ta informacja pojawi się na wszystkich moich blogach! 
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz