Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

środa, 6 kwietnia 2016

Testujemy!-Kredki

Hejka! Dziś powiem co nie co o KREDKACH. Zaczynajmy!

Moimi pierwszymi kredkami do projektowania były kredki BAMBINO. Są one kredkami dla początkujących. Te kredki można kupić o grubszych lub cieńszych rozmiarach. Mają one mało odcieni i trudniej się nimi np. cieniuje. Jak już mówiłam są to kredki dla początkujących. Pewnie wiele z was zaczynało właśnie z nimi.

Kolejnymi kredkami są BIC. Jest tam więcej odcieni niż w Bambino. Jednak myślę, że są one wspaniałe. Bardzo łatwo się nimi cieniuje. Nadal w niektórych projektach używam tych właśnie kredek, choć nie są one przeznaczone do celów projektowania. Zostały one stworzone jako przybory szkolne. :)

Kredki najbardziej znane, czyli LYRA. Są one po prostu genialne! Większość kredek jest w dużych opakowaniach. Duża ilość odcieni. Łatwo się nimi cieniuje oraz łatwo się je trzyma ze względu na ich nietypowy trójkątny kształt. Co tu dużo mówić są wspaniałe i baaardzo je polecam!

Ostatnimi kredkami, NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANYMI są kredki KOH-I-NOOR. Świetnie się nimi maluje. Mają wyraziste kolory wręcz idealne do cieniowania włosów oraz skóry. Większość z nich są jednak w małych opakowaniach. W pudełku które ja dostałam są kolory: 2 zielone ciemny i jasny, 2 czerwony jasny (podobny do ciemnego pomarańczowego) i wyrazisty czerwień, 1 żółty, 2 brązowe jeden jasny, a drugi ciemny, 1 pomarańczowy, 1 niebieski (granatowy), 1 błękitny oraz czarny. Są oczywiście większe opakowania. Baaaaarrrrdddzzzooo je polecam! Nigdy nie widziałam fajniejszych kredek.


Mam nadzieję, że pomogłam wam, choćby w wyborze nowych kredek! :*

11 komentarzy:

  1. Oj, nawet nie wiesz jak bardzo pomogłaś, dziękuję ;)~Logana

    OdpowiedzUsuń
  2. +Aniolek24 Aniołku ten blog jest super! Oprócz tego mam jeszcze drugi ulubiony. I mam do ciebie pytanko.Do czego szukasz inspy??? Ja do magicznych zwierząt na bloga oczywista. Oczywiście wiem ,że do mody ale jakiej? Emo,Średniowiecze,Francja elegancja czy inna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie rysujesz prawie tak jak ja (nie chwalę się rysujesz piękniej niż ja).
    No ok może ładniej ode mnie ale ja rysuję najlepiej w klasię (nadal się ni chwalę)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja maluję kredkami firmy ,,Nature"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maluję kredkami firmy ,,Nature"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) pomogłaś :) ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok ja interesuję się wszystkim co z modą związane i fajnie że wam się podoba i prośba ode mnie: 1 Nie powtarzajcie tego samego kilka razy (Jadewolf Groszek) i jeszcze jedna prośba do Jadewolf Groszek nie musisz pisać +Aiolek24 ;) wystarczy, że napiszesz co tam chcesz i ja będę wiedziała do kogo :)Jeszcze raz dzięki :

    OdpowiedzUsuń
  11. Usunęłąm nadmiar tych samych komów ;)

    OdpowiedzUsuń